MASIGNCLEAN101

כריסטיאנו רונאלדו ספורטינג ליסבון / בחנו את עצמכם: כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו | Playbuzz

כריסטיאנו רונאלדו ספורטינג ליסבון / בחנו את עצמכם: כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו | Playbuzz. כריסטיאנו רונאלדו הוא הרבה יותר מעוד שחקן כדורגל. בסיום היום בליגה הפורטוגלית ספורטינג ליסבון אירחה בביתה את טונדלה. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן. Sporting clube de portugal) הוא מועדון כדורגל פורטוגלי, הידוע בפורטגל כספורטינג, ומחוץ לפורטוגל כספורטינג ליסבון. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

שני שערים בהופעה הראשונה שלו ‏לא רק נתנו לו את התחלת החלום שלו, הוא גם התחבב על האוהדים, שלמדו מהר לשיר ספורטינג לקחה את האליפות, ורונאלדו הוכתר כעתיד של המועדון, ביחד עם ריקארדו קווארסמה, עוד ‏כישרון פורטוגזי.‏ סרטון חמוד ביותר עלה לרשת בו רואים ילדים של קבוצת ספורטינג ליסבון ברגע שכריסטיאנו רונאלדו זכה בכדור הזהב 2013. שחקן הכדורגל הטוב ביותר של השנה על פי אופא, השחקן הטוב ביותר של ליגת האלופות, מלך השערים הטוב ביותר של אליפות אירופה בשנת 2012. לפי הדיווחים, הוא ירוויח לפי. כריסטיאנו רונאלדו הוא הרבה יותר מעוד שחקן כדורגל.

כריסטיאנו רונאלדו ספורטינג ליסבון : כריס×⃜ ...
כריסטיאנו רונאלדו ספורטינג ליסבון : כריס×⃜ ... from www.davar1.co.il
ספורטינג היא אחת משלוש הקבוצות המובילות בפורטוגל, יחד עם בנפיקה ליסבון ופורטו. מועדון הספורט של פורטוגל (בפורטוגזית: הרגשתם ששיחקו נגדכם כדי לקבל ביטחון: וזה לא כל הרשימה של רונאלדו ראויים. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. כנראה שגם מזה צריך לעשות עניין. חושבים אתם מכירים את כריסטיאנו רונאלדו?

בפרמייר ליג, בליגה הספרדית ובנבחרת, cr7 הוא שחקן שנולד בשביל לעשות היסטוריה.

בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. לפי הדיווחים, הוא ירוויח לפי. הקבוצה זכתה 18 פעמים באליפות הליגה, 16 פעמים בגביע הפורטוגלי. אחד מאגדות הכדורגל שהביא את השכלול העצמי לכדי אמנות הוא כריסטיאנו רונאלדו. Sporting clube de portugal) הוא מועדון כדורגל פורטוגלי, הידוע בפורטגל כספורטינג, ומחוץ לפורטוגל כספורטינג ליסבון. נמל התעופה הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו , נמל. שני שערים בהופעה הראשונה שלו ‏לא רק נתנו לו את התחלת החלום שלו, הוא גם התחבב על האוהדים, שלמדו מהר לשיר ספורטינג לקחה את האליפות, ורונאלדו הוכתר כעתיד של המועדון, ביחד עם ריקארדו קווארסמה, עוד ‏כישרון פורטוגזי.‏ Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: כאן המקום לציין שאני מתעב את כריסטיאנו ואת דידיה דרוגבה על כר הדשא, אבל עושה הפרדה וחושב ששניהם שחקנים פנומנלים ואני מניח שהם אנשים די טובים כריסטיאנו תרם עשרות אלפי יורו לשיקום ביתו של מרטוניס, טס לבקר אותו באינדונזיה ומאוחר יותר הטיס אותו לאקדמיה של ספורטינג ליסבון. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. חושבים אתם מכירים את כריסטיאנו רונאלדו? כריסטיאנו רונאלדו הוא הרבה יותר מעוד שחקן כדורגל. כרישטיאנו רונאלדו דוש סאנטוש אוויירו) הוא כדורגלן פורטוגזי, שחקנה של למרות הצעות מפורטו בואבישטה, הוא בחר לשחק בקבוצת הנוער של ספורטינג ליסבון, הקבוצה אותה אהד מילדות.

רגע לפני שהוא מגיע לפגוש את נבחרת ישראל, קבלו 10 עובדות שלא הכרתם על השחקן שכבש את העולם. למרות זאת, כוכב ריאל מדריד לא יוכל שלא להתרגש כשיעלה לשחק מול מועדון נעוריו, ספורטינג ליסבון, במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות (ד', 21:45). פורסם על ידי gilad steinberg. ספר השיאים של כריסטיאנו רונאלדו. שני שערים בהופעה הראשונה שלו ‏לא רק נתנו לו את התחלת החלום שלו, הוא גם התחבב על האוהדים, שלמדו מהר לשיר ספורטינג לקחה את האליפות, ורונאלדו הוכתר כעתיד של המועדון, ביחד עם ריקארדו קווארסמה, עוד ‏כישרון פורטוגזי.‏

ת"א בין 10 הערים עם הגברים היפים בעולם
ת"א בין 10 הערים עם הגברים היפים בעולם from www.ynet.co.il
ספורטינג ליסבון היא אחת משלוש הקבוצות היחידות בפורטוגל (יחד עם בנפיקה ליסבון ופורטו) שמעולם לא ירדו לליגה השנייה. ספורטינג היא אחת משלוש הקבוצות המובילות בפורטוגל, יחד עם בנפיקה ליסבון ופורטו. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. פורסם על ידי gilad steinberg. נמל התעופה הבינלאומי כריסטיאנו רונאלדו , נמל. ספורטינג היא אחת משלוש הקבוצות המובילות בפורטוגל, יחד עם בנפיקה ליסבון ופורטו. < > ביטויים ושמות נוספים עם כריסטיאנו רונאלדו מויקיפדיה. סרטון חמוד ביותר עלה לרשת בו רואים ילדים של קבוצת ספורטינג ליסבון ברגע שכריסטיאנו רונאלדו זכה בכדור הזהב 2013.

גם כריסטיאנו רונאלדו הזיל דמעה מהסיפור.

Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: ספורטינג היא אחת משלוש הקבוצות המובילות בפורטוגל, יחד עם בנפיקה ליסבון ופורטו. ספר השיאים של כריסטיאנו רונאלדו. איזה מספר רונאלדו הצעיר לבש בספורטינג ליסבון. כרישטיאנו רונאלדו דוש סאנטוש אוויירו) הוא כדורגלן פורטוגזי, שחקנה של למרות הצעות מפורטו בואבישטה, הוא בחר לשחק בקבוצת הנוער של ספורטינג ליסבון, הקבוצה אותה אהד מילדות. כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הגדול של ריאל מדריד ואחד מהשחקנים הגדולים בעולם, עובר לאלופת איטליה יובנטוס. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. רונאלדו המשיך לפתח את כישרונו ברמות הנוער. כנראה שגם מזה צריך לעשות עניין. עוד שחקן כדורגל יקר ויקר ביותר בעולם. ספורטינג ליסבון היא אחת משלוש הקבוצות היחידות בפורטוגל (יחד עם בנפיקה ליסבון ופורטו) שמעולם לא ירדו לליגה השנייה. הוא הגיע למנצ'סטר יונייטד לאחר שהשדים האדומים שיחקו נגד ספורטינג ליסבון במשחק אימון, עליו סיפר המנג'ר. רגע לפני שהוא מגיע לפגוש את נבחרת ישראל, קבלו 10 עובדות שלא הכרתם על השחקן שכבש את העולם.

זה לא היה משחק טוב של ריאל מדריד. וזה לא כל הרשימה של רונאלדו ראויים. פאולו פוטרי, לואיש פיגו, כריסטיאנו רונאלדו ולואיש בואה מורטה. כריסטיאנו רונאלדו הוא הרבה יותר מעוד שחקן כדורגל. המספרים של כריסטיאנו במהלך הקריירה פשוט בלתי נתפסים.

כריסטיאנו רונאלדו - ויקיפדיה
כריסטיאנו רונאלדו - ויקיפדיה from upload.wikimedia.org
עוד שחקן כדורגל יקר ויקר ביותר בעולם. כריסטיאנו רונאלדו נולד להבקיע שערים, הודה מאמן ספורטינג, יש לו כישרון יוצא דופן והכל תלוי בו, לטוב ולרע. ספר השיאים של כריסטיאנו רונאלדו. לפי הדיווחים, הוא ירוויח לפי. החלפת החולצה עם כריסטיאנו רונאלדו: פאולו פוטרי, לואיש פיגו, כריסטיאנו רונאלדו ולואיש בואה מורטה. בפרמייר ליג, בליגה הספרדית ובנבחרת, cr7 הוא שחקן שנולד בשביל לעשות היסטוריה. בעשור האחרון הוא הצליח לשבור שיאי כיבושים, משכורות, לצאת עם הנשים הלוהטות בעולם ולהוכיח שהוא תופעה ביולוגית יוצאת דופן.

וזה לא כל הרשימה של רונאלדו ראויים.

חושבים אתם מכירים את כריסטיאנו רונאלדו? הרגשתם ששיחקו נגדכם כדי לקבל ביטחון: Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: החלפת החולצה עם כריסטיאנו רונאלדו: מועדון הספורט של פורטוגל (בפורטוגזית: ספורטינג היא אחת משלוש הקבוצות המובילות בפורטוגל, יחד עם בנפיקה ליסבון ופורטו. הקבוצה זכתה 18 פעמים באליפות הליגה, 16 פעמים בגביע הפורטוגלי. אחד מאגדות הכדורגל שהביא את השכלול העצמי לכדי אמנות הוא כריסטיאנו רונאלדו. הוא הגיע למנצ'סטר יונייטד לאחר שהשדים האדומים שיחקו נגד ספורטינג ליסבון במשחק אימון, עליו סיפר המנג'ר. מועדון ספורט של פורטוגל (בפורטוגזית: המספרים של כריסטיאנו במהלך הקריירה פשוט בלתי נתפסים. בפרמייר ליג, בליגה הספרדית ובנבחרת, cr7 הוא שחקן שנולד בשביל לעשות היסטוריה. ודרך אגב למשחק הגיע כריסטיאנו רונאלדו ובמאים של המשחק שמו עליו הרבה צומת לב במהלך המשחק.

מי שעשוי להיות היורש שלו הוא לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, בנו, שיחגוג יום הולדת תשע בשבוע הבא כריסטיאנו רונאלדו. כנראה שגם מזה צריך לעשות עניין.
Share This :